Subject: Viru Vangla 2025. aasta eelarve kinnitamine
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>, "Helena Rentik" <[email-masked]>, "Kristi Urmann" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 15:12:42 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere!

Teile on saadetud Viru Vangla dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri:

Registreerimise kuupäev: 12.02.2025

Registreerimise number: 1-1/3-25/6.

Juurdepääsupiirang: .

See kiri on mõeldud adressaadireal nimetatud isikule. Isik, kes ei ole 
märgitud kirja adressaadiks, ei tohi seda kirja mingil viisil kasutada. Kui 
olete saanud kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja 
saatjat ja kustutage kiri koos kõikide lisadega.

  <http://www2.rik.ee/delta/ViruVangla_logo.png>

Ülesõidu 1, 41536 Jõhvi
Telefon: 663 7840
Fax: 663 7803
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.vangla.ee <https://www.vangla.ee/>